یک فوتی و دو مصدوم پیامد حادثه خودرو سواری پژوپارس و تریلی در محور خرانق به ساغند

 مدیرعامل جمعیت هلال استان یزد از تصادف خودرو سواری پژو پارس و تریلی در محور خرانق که 1 فوتی و 2 مصدوم در پی داشت خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۶ 22 August 2024

 

 

به گزارش خبرگزاری تابناک یزد، محمد عشقی اظهار داشت: بنا به اطلاع مرکز کنترل عملیات هلال احمر استان (eoc ) مبنی بر تصادف رخ به رخ یک دستگاه خودرو سواری پژو پارس و تریلی در ساعت 13:59 ظهر امروز در کیلومتر 15 محور خرانق به ساغند که یک فوتی و 2 مصدوم در پی داشت، نیروهای امدادی هلال احمر خرانق به محل حادثه اعزام شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : بلافاصله نجاتگران پایگاه امداد ونجات جاده ای خرانق با خودرو نجات به محل حادثه اعزام شدند.
عشقی بیان کرد : یک نفر در این حادثه فوت که جسد وی در خودرو گیرافتاده بود توسط نجاتگران هلال احمر با استفاده از ست نجات رهاسازی و تحویل عوامل ذیربط در محل دادند و 2 مصدوم دیگر این حادثه نیز پس از اقدامات اولیه درمانی و کمک های اولیه  با آمبولانس اورژانس به نزدیک ترین مرکز درمانی انتقال یافتند.
وی بر لزوم رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و همچنین فراگیری آموزشها و اصول کمکهای اولیه و امداد برای ارائه خدمات به موقع به حادثه دیدگان تاکید کرد.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد با اعلام شماره تلفن ۱۱۲ افزود: تلفن ندای امداد در طول شبانه روز، آماده پاسخگویی و دریافت گزارش های حوادث احتمالی از سوی مردم است.

برچسب ها: تصادف
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار